Una din cheile cresterii vanzarilor online o reprezinta pozele de produs: clientul trebuie sa inteleaga, sa recunoasca si sa evalueze produsul aproape ca pe un produs real.
O practica utilizata de toate magazinele online mari este sa ataseze poze de produse care pot fi deschise si la o rezolutie mare, astfel incat sa fie facilitata o vizonare mai buna a produsului.
» Determinarea clientului de a cumpara din nou sau de a continua sa foloseasca brandul;
» Cresterea loialitatii clientului fata de brand si de magazinul online;
» Este un fapt dovedit ca magazinele online care nu beneficiaza de aceste metode vizuale (avand o slaba prezentare foto - produs cu o singura poza, poze mici, fara posibilitatea de zoom etc.) au parte de un numar ridicat de produse returnate.
Operatiuni efectuate
- daca este nevoie, deplasarea la sediul clientului a studioului foto mobil si a echipamentelor foto;
- manipulare lumini, softbox-uri si / sau umbrele de difuzie, fundal foto, cort (daca este cazul), manipulare produse, fotografiere
- 6 ore de lucru efectiv zilnic, timp in care pot fi realizate 60-80 poze utilizabile (pentru fiecare poza utilizabila se socoteste o medie de 3 poze suplimentare);
Realizarea unei poze pentru un singur produs consta in: manipularea produsului (aducerea la locul fotografierii, asezarea in pozitia necesara, reglarea distantei focale, a deschiderii diafragmei obiectivului in functie de fiecare produs, precum si reglarea intensitatii si asezarii reflectoarelor, daca este cazul).
Pret FOTOGRAFIE DE PRODUS