SERVICE PC

De ce sa aleg serviciile oferite de OmniaNet?

» Costurile sunt mult mai mici decat in cazul in care ar trebui sa angajezi persoane specializate in cadrul firmei dumneavoastra;

» Ofertele de service se adapteaza necesitatilor fiecarui client;

» Echipamentele dumneavoastra sunt mentinute permanent intr-o stare buna de functionare;

» Auditarea initiala si odata la 6 luni - gratuit;

» Instruirea personalului la sediul beneficiarului;

» Interventii la cerere intr-un timp mediu de 24 de ore din momentul sesizarii;

» Interventii rapide pentru incidente critice (2-4 ore) de la primirea sesizarii;

» Asistenta tehnica prin e-mail, web si telefonica, precum si asistenta de la distanta cu ajutorul unor programe;

» instalate in reteaua organizatiei dumneavoastra;

» in cazul in care un calculator nu mai poate fi folosit, dar activitatea dumneavoastra depinde foarte mult de el, va vom ajuta sa restaurati rapid datele de care aveti nevoie pana la aducerea la normalitate a acestuia.

 

In cadrul colaborarii noastre vom avea un singur scop: crearea unei solutii informatice perfect adaptata cerintelor dumneavoastra. In urma intocmirii raportului de auditare vom stabili si tipul de abonament in care veti fi incadrat. De asemenea odata la 6 luni vom analiza din nou (gratuit) evolutia nevoilor IT din cadrul firmei dumneavoastra si vom ajusta abonamentul si serviciile astfel incat sa primiti intotdeauna exact ce aveti nevoie.

 

Tarifele practicate pentru activitatea de service sunt bazate pe abonamente periodice, flexibile putand fi adaptate necesitatilor dumneavoastra, oferindu-va in acest sens abonamente cu vizite saptamanale, lunare sau vizite la cerere. Costurile externalizarii sunt net inferioare administrarii in regie proprie a echipamentelor, experienta si competenta echipei OmniaNet fiind incluse.

 

Abonamente service si mentenanta PC

OmniaNet a dezvoltat o serie de abonamente care se pot personaliza pentru fiecare firma in parte in functie de nevoi. Cu ajutorul acestor abonamente va puteti ocupa de dezvoltarea propriei afaceri fara a mai avea grija calculatoarelor si a retelei organizatiei.

1. Abonament BASIC: 150 euro/luna

» Numar zile de mentenanta: 2 (se va face bilunar vizita la sediul clientului pentru back-up, defragmentare, organizare fisiere si mail-uri);

» Numar interventii la cererea beneficiarului: 2;

» Numar maxim de echipamente: 5;

2. Abonament PROFESIONAL: 225 euro/ luna

» Numar zile de mentenanta: 4 (se va face saptamanal vizita la sediul clientului pentru back-up, defragmentare, organizare fisiere si mail-uri);

» Numar interventii la cererea beneficiarului: 4;

» Numar maxim de echipamente: 10;

3. Abonament ENTERPRISE: 350 euro/ luna

» Numar zile de mentenanta: 8 (se va face bisaptamanal vizita la sediul clientului pentru back-up, defragmentare, organizare fisiere si mail-uri);

» Numar interventii la cererea beneficiarului: 6;

» Numar maxim de echipamente: 20;

 

* La tarifele prezentate, la valoarea fiecarui abonament se adauga 3 euro/statie de lucru. Pentru servere tariful va fi negociat in functie de complexitate.

* Pentru situatiile in care numarul de echipamente depaseste numarul de 20, se va considera ca tip de abonament ENTERPRISE si se va negocia abonamentul in functie de numarul de echipamente si de complexitatea acestora.

* Pentru interventii suplimentare la solicitarea clientului, tariful va fi de 10 euro, durata unei interventii fiind de minim 2 ore.

* Prin echipament se intelege: statie + monitor + (imprimanta, scanner sau alte periferice), copiatoare, etc;

* Zilele de mentenanta reprezinta fiecare zi petrecuta la sediul dumneavoastra de catre membrii echipei noastre pentru realizarea mentenantei sistemelor de calcul (fiecare zi va fi echivalenta cu maxim 4 ore de lucru efectiv).

* Orele de interventie reprezinta timpul petrecut in vederea rezolvarii problemelor software/hardware sesizate de dumneavoastra.

* Preturile nu includ costul echipamentelor hardware inlocuite. Fiecare abonament se negociaza la prima intalnire cu beneficiarul. Preturile nu includ TVA.

 

Interventii la cerere

Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra am dezvoltat si un sistem de service pe baza de interventii la solicitarea clientului. Orice interventie se taxeaza minim doua ore. Tarifele practicate pentru astfel de interventii sunt urmatoarele:

» Ora de interventie: 25 euro;

» Ora de interventie in regim de urgenta: 40 euro;

* Tarifele includ si costul transportului la sediul beneficiarului. Preturile nu includ TVA.